mardi 29 mai 2012

Lesico d'o mundo natural en o sieglo XV.pdf



Vidaller Tricas, Rafel (2008-2009): "Lesico do mundo natural en o sieglo XV", Luenga & Fablas, 12-13 (2008-2009), pp. 227-236. Editorial Publicazions d'o Consello d'a Fabla Aragonesa. Uesca.

Con l'alazet d'o libro de José Ángel Sesma Muñoz La vía del Somport en el comercio medieval de Aragón (2006), en o que se i fincan as trascrizions d'as taulas del General de Canfrán e Chaca de bel par de exerzizios de metá d'o sieglo XV, se mira de fer un estudio d'o bocabulario d'o mundo natural que pasaba por a buega d'o reino. Astí bi aparixen nombres d'animals y de matas que no se trobaban en o libro Léxico del comercio medieval en Aragón (s. XV), de J.A. Sesma Muñoz y Á. Líbano Zumalacárregui (1982) - como as loiras u as martas baxas, por exemplo -. Amás de fer nuebas aportazions, s'aprobeita o teballo ta repasar o lesico d'o mundo natural á ra luz d'os estudios publicatos dende 1982. Se puede baxar en iste binclo, ye o decumento "Lesicod'omundonaturalenosiegloXV".

Basé sur le livre de José Angel Sesma Muñoz La vía del Somport en el comercio medieval de Aragón (2006), auquel il y en a transcrits les taulas del General dans une couple d'années de milieu du XVe siècle, on fait une étude du vocabulaire du monde naturel qui a traversé la frontière du royaume. Il y a des noms d'animaux et de plantes que ne se trouvent pas dans le livre Léxico del comercio medieval en Aragón (s. XV), de J.A. Sesma Muñoz et Á. Líbano Zumalacárregui (1982)- comme loiras ou martres baxas, par exemple -. En plus de faire de nouvelles contributions, le travail est utilisé pour examiner le vocabulaire du monde naturel à la lumière des études publiées depuis 1982. On peut trouver ici, c'est le document "Lesicod'omundonaturalenosiegloXV".

Tomando como base el libro de José Ángel Sesma Muñoz La vía del Somport en el comercio medieval de Aragón (2006), en el que se transcriben las taulas del General de Canfrán e Chaca de un par de años de mediados del siglo XV, se realiza un estudio del vocabulario del mundo natural que pasaba por la frontera del reino. Ahí aparecen nombres de animales y de plantas que no se encuentran en el libro Léxico del comercio medieval en Aragón (s. XV), de J.A. Sesma Muñoz y Á. Líbano Zumalacárregui (1982) - como las loiras o las martas baxas, por ejemplo -. Además de hacer nuevas aportaciones, se aprovecha el trabajo para repasar el léxico del mundo natural a la luz de los estudios publicados desde 1982. Se puede descargar aquí. Es el documento  "Lesicod'omundonaturalenosiegloXV".

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire